четверг, 13 июня 2013 г.

Рефлексія до Модуля 9 - 10

Ці модулі допомогли мені серйозніше поставитися до диференціації в моїй роботі з учнями, розтлумачили як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як створювати навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів.
    Придумала собі завдання на літо: заглибитись в цю тему, почитати,що пишуть про це мудрі люди.
За час курсів, навчилися дуже багатьом речам, але тепер переді мною завдання - як це все застосувати у навчальному процесі. Скажу чесно і відверто - є окремі моменти, що мене зацікавило - це використання ЗХД-схеми, розкробка Ключових, Змістових та Тематичних питань, які я обов'язково буду використовувати на своїх уроках. Щодо учнівських проекців - це насправді велика і важка робота для учнів, але водночас дуже цікава, яка надасть їм змогу краще засвоїти матеріал. Сьогодні я зрозуміла як  допомогти і в правильному напрямку наблизити учнів до досліджувальної теми. Я навчилася створювати презентацію для підтримки учнів у створені проектів, що дуже допоможе моїм учням при дослідженні теми. Я ще буду використовувати план впровадження, що допоможе мені розпочати роботу над проектом і успішно її завершити. Все це використовуючи у роботі, я хочу сформувати в учнів навички 21 століття, це допоможе їм у майбутньому самореалізуватися.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий